META HTTP-EQUIV="Content-Language" CONTENT="pl">

POPRAWA JAKOŚCI USŁUG


Na zlecenie wykonujemy badanie poziomu obsługi, czystości i porządku.
Audyty mogą być przeprowadzane oficjalnie z udziałem i przy współpracy pracowników lub anonimowo w formie usługi "Tajemniczy gość".
  • Audyt obsługi recepcji
  • Audyt obsługi restauracji
  • Audyt czystości i porządku
  • Szkolenia uzupełniające
  • "Tajemniczy gość"
  • Ankieta dla gości

NOWE MENU W RESTAURACJI

Przygotowujemy nowe menu do restauracji, menu bankietowe, piknikowe, weselne lub pomożemy w modyfikacji istniejącego.

SZKOLENIA UZUPEŁNIAJĄCE


Dodatkowe szkolenia uzupełniające dla pracowników:
- recepcji
- restauracji
- housekeeping'u


Szkolenia zawodowe otwarte dla personelu hotelu
Dla osób pragnących nauczyć się nowego zawodu organizujemy kilkudniowe kursy kelnerskie obsługi gości w restauracji, szkolenia pracowników recepcji, housekeeping'u etc.